مصدومیت آنخل دی‌ماریا، مهاجم یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل ساسولو تیم ملی آرژانتین را در آستانه جام جهانی 2022 نگران کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.
مربی تیم ملی والیبال دانشجویان عملکرد شاگردانش را در مسابقات مرحله گروهی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی با آرژانتین داشتیم تیمی که سالهاست رقیب ما بوده است.
تیم ملی آرژانتین با قبول شکست برابر تیم ملی سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2023 از این مسابقات حذف شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از شهر سانتا ریتا برزیل راهی سن خوآن در آرژانتین شد.
الخاندرو گارناچو، وینگر جوان آرژانتینی منچستریونایتد، بعد از مدتی مصدومیت برای اولین بار تمرین کرد اما به خاطر پیراهنی که به تن داشت سوژه شد.
آرژانتین با شکست برزیل در سومین بازی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
تیم ملی والیبال آرژانتین بدون لوسیانو دچکو هم پیروز می‌شود.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‎‌گوید این تیم سعی کرده به سبکی بازی کند که سازگاری بیشتری با لیونل مسی داشته باشد.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با 8 امتیاز بیشتر نسبت به هم باشگاهی فرانسوی خود جایزه بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.
پائولو دیبالا، ستاره رم، از ناحیه کمر دچار مشکل شده و باید آزمایش‌های بیشتر برای مشخص شدن شرایط او انجام شود.
به نظر می‌رسد که مهار تاریخی امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، بسیار بیشتر از حد تصور است.
پست معروف لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، حالا توسط بیشتر از 74 میلیون نفر پسندیده شده است.
تعداد اخبار و پست های کار شده از قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی در سایت و صفحات اجتماعی باشگاه بارسلونا بیشتر از پی اس جی و در حجمی قابل توجه بود.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
فوق ستاره آرژانتین بیشتر از هر بازیکن دیگری در جام‌های جهانی جام قرمز را گرفته است.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
شاگردان هانسی فیلیک هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی 2022 همان اشتباهی کردند که کمی بیشتر از 24 ساعت پیش آرژانیتن تجربه‌اش کرده بود.
دیه‌گو میلیتو، ستاره سابق آرژانتینی، سبک بازی کیلیان امباپه را بیشتر می‌پسندد و او را به ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد.
الخاندرو گارانچو، بال آرژانتینی منچستریونایتد، فصل آتی فرصت بیشتری برای درخشش در ترکیب شیاطین سرخ خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ